Friday 15 December 2017

Historie sukcesu na rynku forex południowo afrykańska


Historie sukcesu Czuję się źle za każdym razem, gdy widzę jeden z tych postów. Jedynymi osobami, które wydają się odpowiadać, są handlarze demo i sprawia wrażenie, że nikt nie jest naprawdę opłacalny. Jestem opłacalny, ale tak jak w przypadku większości dochodowych handlowców, nie jestem skłonny dyskutować o tym w dolarach i centach. MOŻESZ zrobić szalone zyski, ale to nie będzie łatwe. Pracuj nad tym, a pewnego dnia się tam dostaniesz. Powodzenia Im z tobą w tym koleś. Teraz jestem handlowcem z ofertą wielokrotną, i tak, będę musiał ponownie załadować konto, ale nauczyłem się z wcześniejszych błędów i dojdę do punktu, w którym podaję rentowność z dużą ilością ciężkiej pracy. Oto kwestia handlu demo. podczas gdy uczysz się systemów i wskaźników oraz wszystkich tych dobrych rzeczy, brakuje ci NAJWIĘKSZEGO KOŃCA CAŁKOWITEGO PUZZLE HANDLOWEGO, a to jest mentalny aspekt robienia i tracenia pieniędzy. To, samo w sobie, jest największym czynnikiem sukcesu w handlu, lub wszelkiego rodzaju spekulacji na ten temat, nawet w pokerze. Ludzie, którzy odtwarzają demo, przypominają mi ludzi, którzy grają w pokera online z kwotowaniem kwotowym. Cóż, jest to dobre narzędzie do nauki gry, ale pieniądze nie mają dla ciebie znaczenia. Jesteś całkowicie oderwany i odłączony od pieniędzy, ponieważ grasz w nie, więc naprawdę nie znasz LEARNING prawdziwej gry. Łatwo jest sprawdzić podbicie w wysokości 10 000, gdy grasz, bo jeśli ją przegrasz ... nie straciłeś nic. Ta sama kwestia dotyczy handlu. Ok, więc sprzedaliście demo i odnieśliście dziki sukces ... lub nie. Wielka rzecz. Dopóki nie poradzisz sobie z prawdziwymi emocjami pieniędzy, nie nauczyłeś się wiele. Możesz programować, kodować, optymalizować wszystkie systemy i wskaźniki na świecie, ale dopóki nie postawisz za sobą pieniędzy. dobrze. to nie ma znaczenia. Gwarantuję, że w grze pojawią się prawdziwe pieniądze, teraz wchodzą w grę lęk i chciwość. Będziecie obawiać się utraty pieniędzy, więc zyski stają się coraz bardziej skromne, a wy będziecie chciwi w utrzymywaniu przegranych, ponieważ moglibyście odzyskać te pieniądze. Jeśli zobaczysz swój system i powiesz quotoooh, hej to działa, zrobiłbym 2000 na tym samym trendzie, bez znaczenia, ponieważ gwarantuję, że nie utrzymałbyś go tak długo, niezależnie od tego, co mówią wskaźniki. Długie opowiadanie krótkich terminów łatwych do przejścia strzelanie do celu, gdy cele nie będą do ciebie strzelać. daj im broń i zobacz, kto teraz biegnie. To takie proste. Wszystko to jest po prostu czymś do przemyślenia. Tak czy inaczej, nie ma dla mnie znaczenia, co robisz, na żywo lub demo, ale po prostu oferuje przyjacielską radę, że wszystko. Gdy wejdziesz do gry, dopiero wtedy naprawdę się nauczymy. Jestem z tobą w tym gościu. Teraz jestem handlowcem z ofertą wielokrotną, i tak, będę musiał ponownie załadować konto, ale nauczyłem się z wcześniejszych błędów i dojdę do punktu, w którym podaję rentowność z dużą ilością ciężkiej pracy. Oto kwestia handlu demo. podczas gdy uczysz się systemów i wskaźników oraz wszystkich tych dobrych rzeczy, brakuje ci NAJWIĘKSZEGO KOŃCA CAŁKOWITEGO PUZZLE HANDLOWEGO, a to jest mentalny aspekt robienia i tracenia pieniędzy. To, samo w sobie, jest największym czynnikiem sukcesu w handlu, lub wszelkiego rodzaju spekulacji na ten temat, nawet w pokerze. Ludzie, którzy odtwarzają demo, przypominają mi ludzi, którzy grają w pokera online z kwotowaniem kwotowym. Cóż, jest to dobre narzędzie do nauki gry, ale pieniądze nie mają dla ciebie znaczenia. Jesteś całkowicie oderwany i odłączony od pieniędzy, ponieważ grasz w nie, więc naprawdę nie znasz LEARNING prawdziwej gry. Łatwo jest sprawdzić podbicie w wysokości 10 000, gdy grasz, bo jeśli ją przegrasz ... nie straciłeś nic. Ta sama kwestia dotyczy handlu. Ok, więc sprzedaliście demo i odnieśliście dziki sukces ... lub nie. Wielka rzecz. Dopóki nie poradzisz sobie z prawdziwymi emocjami pieniędzy, nie nauczyłeś się wiele. Możesz programować, kodować, optymalizować wszystkie systemy i wskaźniki na świecie, ale dopóki nie postawisz za sobą pieniędzy. dobrze. to nie ma znaczenia. Gwarantuję, że w grze pojawią się prawdziwe pieniądze, teraz wchodzą w grę lęk i chciwość. Będziecie obawiać się utraty pieniędzy, więc zyski stają się coraz bardziej skromne, a wy będziecie chciwi w utrzymywaniu przegranych, ponieważ moglibyście odzyskać te pieniądze. Jeśli zobaczysz swój system i powiesz quotoooh, hej to działa, zrobiłbym 2000 na tym samym trendzie, bez znaczenia, ponieważ gwarantuję, że nie utrzymałbyś go tak długo, niezależnie od tego, co mówią wskaźniki. Długie opowiadanie krótkich terminów łatwych do przejścia strzelanie do celu, gdy cele nie będą do ciebie strzelać. daj im broń i zobacz, kto teraz biegnie. To takie proste. Wszystko to jest po prostu czymś do przemyślenia. Tak czy inaczej, nie ma dla mnie znaczenia, co robisz, na żywo lub demo, ale po prostu oferuje przyjacielską radę, że wszystko. Gdy wejdziesz do gry, dopiero wtedy naprawdę się nauczymy. Zgadzam się z tobą, ale moim celem jest to, że nie chcę dodawać emocji związanych z handlem na żywo do braku umiejętności handlowych. Nie widzę żadnej wartości zestresowanej i nie mam pewności co do twojej metodologii. KIEDY opłacam się w wersji demo, TO zacznę żyć i poradzę sobie z aspektami emocjonalnymi. Łatwiej nauczyć się wskazywać i ciągnąć za spust, jeśli cele nie będą do ciebie strzelały. Chcę najpierw poznać mechanikę biznesu, więc nie muszę martwić się o moją strategię, kiedy mam do czynienia z prawdziwymi pieniędzmi. Mam nadzieję, że nie zrobiłem tego wszystkiego niejasno To tylko moja osobowość, nie wskakuję do wody od razu, najpierw mam mokre stopy, potem resztę, stopniowo, dopóki nie jestem w całości. Wszystko to powiedziawszy, robię notatki i próbuję nauczyć się czegoś nawet ze stanowisk, które wyrażają strategie zupełnie odwrotne od moich. Ważne jest, aby handel był na tyle mały, na początku, że nie obchodzi cię, czy jakikolwiek handel wygrywa, czy też trafia w jego stop-loss. Ważne jest stosowanie stop-loss. Dobrze jest dbać o to, czy dobrze sobie radzisz w każdym tygodniu, czy w dowolnym miesiącu, chociaż najbardziej opłacalne systemy wymagają utraty miesięcy (choć nie skorzystałbym z tego raz, gdyby miał rok przerwy). Ale nie musisz przejmować się, czy jakikolwiek handel, czy jakikolwiek pięciokrotny handel, dobrze sobie radzi. W razie potrzeby znajdź platformę, która pozwoli Ci czytać mini-partie lub mniej. Wielu handlowców kończy dwoma lub trzema platformami i brokerami, używając jednego do scalpingu, jednego do comiesięcznych stanowisk itd. Każdy broker będzie miał różne spready. każda platforma ma inne zalety pod względem wykresów, wykonania i interfejsu. Zacznij jednak na tyle małe, aby twoje straty nie były uciążliwe, nawet jeśli oznacza to, że twoje wygrane są małe. Podnoś stawki stopniowo, i śledź każdy system lub podejście, którego używasz, aby zobaczyć, co jest opłacalne, co jest ryzykowne, itp. Jak dotąd zarobiłem mniej niż dziesięć dolców na godzinę, ale uważam, że sukces nie straciłem koszulę, dobrze się bawiłem, nabyłem umiejętności, które mogą się przydać. Uważam, że dodawanie pieniędzy jest bonusem, choć mam nadzieję, że w przyszłym roku lub dwóch stanie się znaczącą premią w pewnym sensie praktycznym. Zgadzam się z tobą, ale moim celem jest to, że nie chcę dodawać emocji związanych z handlem na żywo do braku umiejętności handlowych. Nie widzę żadnej wartości zestresowanej i nie mam pewności co do twojej metodologii. Wszystko to powiedziawszy, robię notatki i próbuję się czegoś nauczyć nawet ze stanowisk, które wyrażają strategie zupełnie przeciwne niż moje własne. Dobra uwaga. Znalezienie odpowiedniej metody zajmie trochę czasu, a jeśli nie odniesiesz sukcesu, prawdopodobnie dobrym pomysłem będzie osiągnięcie pewnego poziomu sukcesu, zanim złapiesz prawdziwą kasę. Chodzi mi o to, że kiedy już znajdziesz ten system, zaczyna się PRAWDZIWE uczenie się. Nadal majstruję w laboratorium i wciąż się uczę, co jest najważniejszą częścią. Myślę, że jestem coraz bliżej. To, co odkryłem, to to, że robię wszystko, co w mojej mocy, kiedy używam metod, do których mogę się odnosić. To znaczy, mają dla mnie sens i pasują do mojej psychologii oraz mojej filozofii i interpretacji rynków. Nie kupuję jakiegoś pluginu i gram w rodzaju systemu, który nie ma ŻADNEGO CLUE, jak to działa, lub dlaczego działa, ale quotohhh nie robi błyszczących świateł wyglądających ładnie i tylko quotlook na przecięciu krzyża. Aby odnieść sukces, metoda i narzędzia, z którymi handlujesz, muszą pasować do Twojej psychiki i stylu. Handel Forex w RPA Informacje o handlu Forex w RPA Rynek Forex to największy rynek finansowy na świecie. Zajmując się handlem międzynarodowymi walutami, Forex ma różne centra finansowe zlokalizowane na całym świecie, a kupujący i sprzedający pracują przez cały tydzień, aby handlować walutami i innymi towarami w celach zarobkowych. Niedawno Afryka Południowa stała się znacznie bardziej pożądaną lokalizacją dla inwestorów na rynku Forex, ale chociaż nasz kraj wciąż się rozwija, Forex działa zasadniczo tak samo, tylko z nieco innymi przepisami. Korzystanie z tej witryny Naszym celem na tej stronie jest wprowadzenie zainteresowanych mieszkańców Afryki Południowej w ten nowy i wspaniały świat handlu na rynku Forex. Nasi goście mogą porównać brokerów forex. zbadaj handel opcjami binarnymi. użyj podstawowego zestawu narzędzi dowolnego inwestora forex i odwiedź nasz aktualny kalendarz ekonomiczny. i ciesz się naszą nową sekcją edukacyjną, która ma na celu uczynienie handlu mniej ryzykownym, dzięki temu, że Ty, przedsiębiorca, dobrze zaczniesz handlować na rynku Forex. Teraz jest w pełni spakowana Strona handlowa na temat rynku Forex Regulamin amp SARS Urzędnicy regulacyjni RPA również złagodzili swoje standardy dotyczące handlu na rynku Forex. Osobom przydzielono wcześniej kwotę w wysokości 1 milion dolarów na handel z Forex, z kwotą w wysokości 4 milionów dolarów na założenie rachunków offshore. W 2017 r. Łączna wartość inwestycji zagranicznej w wysokości 4 milionów R / R i pojedynczy dyskrecjonalny dodatek w wysokości Rl mln zostały połączone, pozostawiając inwestorom Forex SA dodatek w wysokości 5 milionów Rs, który można inwestować. Co to oznacza, że ​​standardy Forex stale zmieniają RPA. Jeśli zasiłek można połączyć w ciągu zaledwie kilku krótkich lat, można się spodziewać jego ponownego wzrostu. Dodatkowo, jako dodatkowy bonus, jeśli prowadzisz działalność lub jakąś firmę inwestycyjną w SA, Bank Rezerw wygląda bardziej przychylnie w twoich aplikacjach. Aby uzyskać pełny przewodnik po tym, jak sfinansować zagraniczne konta handlowe z Republiki Południowej Afryki, przeczytaj ten artykuł. Trading w Południowej Afryce Ze względu na wiek internetowy i komputerowy, handel walutami stał się dostępny dla zwykłych ludzi, takich jak my. Ale to wciąż nowa branża w Afryce Południowej i trudno jej jest zaufać. I8217ve spędziłem ostatnie lata badając rynek, pisząc o brokerach głównie i teraz I8217m handluję (przez ostatnie 2 lata z mieszanymi wynikami) i pisząc o tym tutaj na moim blogu. Możesz zapisać się na moje biuletyny i otrzymywać e-maile, które ułatwią ci proces zdobywania sukcesów i zyskownego inwestora lub po prostu zarabiania pieniędzy na zarządzanym koncie. Byłem zaalarmowany ideą handlu na rynku Forex przez przypadek, gdy przyjaciel przyjaciela wspomniał o tym podczas mitingu na przyjęciu, a wiele miesięcy później postanowił przeprowadzić dalsze dochodzenie. Po długiej drodze, którą omówię później na tym blogu, otworzyłem swoje pierwsze konto tradingowe na żywo w sierpniu 2017 r. I zacząłem od mojej minimalnej kwoty brokera8217, 200. W rzeczywistości złożyłem 220, ponieważ I8217m jest po prostu zabawny. The Three Steps To Forex Trading Sukces I8217m aktualizuje ten post i pisząc to zdanie w dniu 30 października 2017 r. Moje konto ma już 700 punktów. Prawdopodobnie nie otrzymałem zbyt wielu okazji, aby utrzymać aktualność tego posta z jego aktualnym rozmiarem, ale możesz zobaczyć moją sygnaturę MQL5 tutaj. Znalezienie Nial online uratowało moje życie handlowe forex. Zanim zdecydowałem się podążać za jego systemem, włamałem się na darmowe fora próbujące połączyć spójną strategię, ale odkąd zacząłem pracować z metodą, której uczy, I8217 stał się bardziej zdyscyplinowanym przedsiębiorcą i skupiłem się na doskonaleniu umiejętności handlowych. Z dużą ilością darmowych treści na swoim blogu (obejmujących psychologiczne aspekty handlu), kurs w bardzo przystępnej cenie (około 350, i zawsze ma nieskończone 30 zniżki), system handlu, który działa dla tych, którzy chcą handlować w niepełnym wymiarze godzin lub w pełnym wymiarze czasu. Ten kurs może nie być dla Ciebie i znam inne kursy, które możesz wypróbować, które mogą być bardziej odpowiednie dla ciebie, więc skontaktuj się ze mną na czacie, moje dane znajdują się poniżej. Powyższy przycisk przeniesie Cię na stronę Axitrader8217s, gdzie możesz otworzyć konto standardowe na żywo. użyj tego linku do konta demonstracyjnego. lub jeśli jesteś zaawansowanym handlowcem, proszę skontaktuj się ze swoim kontem typu ECN (otrzymasz darmowe vps za ten serwis). Teraz wiem, że to nie jest Broker Republiki Południowej Afryki, tutaj możesz zobaczyć listę lokalnych brokerów. I8217m również IB tego brokera, więc jeśli otworzysz konto przez mój link, I8217ll zarobię małą prowizję od twojej działalności handlowej i I8217d najbardziej doceniam. Forex Trading może na początku zniechęcić i oferuje prosty sposób na wejście na giełdę w Południowej Afryce. Ponieważ transakcje na rynku Forex stają się dostępne dla większej liczby osób, wiele z nich prowadzi handel, a niektóre z nich stanowią specjalną praktykę, a szczególnie sztukę cierpliwości i dyscypliny. Każdy może stać się odnoszącym sukcesy handlowcem, zarabiając dodatkowe dochody każdego miesiąca lub budując go w pełnym wymiarze godzin. lub nawet regularna pensja, aby zastąpić ich zwykłą pracę na dzień. Dlaczego napisałem ten artykuł Szczerze mówiąc, początkowo było to po prostu dlatego, że chciałem pozycjonować słowo kluczowe 8220Forex Trading w Południowej Afryce8221 i zarabiać na ruchu, a gdy byłem kiedyś na pierwszej stronie Google8217 i udało mi się uzyskać przyzwoity ruch, teraz po prostu Chcę pomóc tak wielu ludziom, jak mogę poruszać się w tym trudnym biznesie. To, co następuje, to najnowsze wpisy na blogu o tym, że I8217ve zawierał informacje o handlu na rynku Forex. Jest to mieszanka moich własnych transakcji na żywo i innych cennych treści, które znalazłem online. I8217 spędziłem dużo czasu przechodząc przez straszne rzeczy, które są online i tutaj I8217ve zestawione jedne z najlepszych. Moje najnowsze posty na blogu Oczekuje się, że USDCHF będzie wymieniał się z optymistami. Para zdołała przełamać linię powyżej spadającej linii trendu, co powinno potwierdzić zwyżkę. 20-okresowa średnia krocząca rośnie obecnie i powinna nadal podnosić ceny. Dodatkowo krewny. NZDUSD jest pod presją. Para przełamała się poniżej linii trendu niedźwiedzi (od 21 lutego) oraz 20-okresowych i 50-okresowych średnich kroczących, co potwierdziło negatywną perspektywę. Ponadto 20-okresowa średnia krocząca ma wkrótce przekroczyć 50-okresową. The. Niedawno ostatnio firma Gold handluje na boki po cenie 1 253,00. Zgodnie z ramami czasowymi 15M znalazłem niepotwierdzoną, ukrytą różnicę, która jest oznaką, że złoto może wzrosnąć. Aby potwierdzić bierne rozbieżności chciałbym zobaczyć wybuch. GBPJPY jest pod presją. Para wycofała się z kluczowego poziomu oporu na 1,2475 i złamała poniżej 20-okresowej średniej kroczącej. Względny indeks siły obniżył się, powodując dalszy spadek. Dlatego tak długo, jak 140,40 utrzymuje się na plus, poszukaj. W dniu 16 grudnia poziom cen wynoszący 0,6990 nie był wystarczający, by podnieść presję. Wówczas ruch niedźwiedziowy kontynuował w kierunku dolnego limitu przedstawionej strefy KUPU (0,6860), która przyniosła znaczące odrzucenie w dniu 23 grudnia. Para NZDUSD była. Trump, aby ogłosić coś ważnego na temat infrastruktury Nie jest wiele do powiedzenia na temat podatków. Ale zamierza ogłosić coś dużego na temat infrastruktury. Pewna jasność co do potencjalnej wielkości i harmonogramu każdego masowego planu infrastruktury może spowodować odnowienie USD. Zadaj mi pytania tutaj. forum. mt5showthread. php129814-Analityczne-opinie-przez-Dean-Leo-dyskusje-i-pytania-do-autoraPojawiamy dogłębne spojrzenie na NZDUSD, aby sprawdzić, czy są dostępne możliwości handlu, abyśmy mogli dokonać wymiany i Generować. Podsumowanie Cena GBPJPY ucierpiała z powodu ujemnej presji w ostatnim handlu i spadła poniżej przedłużenia wsparcia na 140,35 powyżej średniej ruchomej 55. Niemniej jednak stoi ona w obliczu 38.2 poziomu korekty Fibonacciego na poziomie 138,80, co czyni cenę. Przegląd Cena złota nie wykazała żadnych silnych ruchów od rana. Utrzymuje wahania w pobliżu poziomu 1 255,00, zachowując stabilność powyżej wsparcia początkowego na poziomie 1.249.94. Zauważ, że stochastycy stopniowo pozbywają się jego negatywności, aby kierować się ku. Moja historia zaczyna się w lutym 2017 roku, kiedy zdecydowałem się dowiedzieć o Forex Trading. Widzisz, chciałem bardzo szybko zarobić dużo pieniędzy, aby zrealizować swoje marzenie o zamieszkaniu w kraju i zarabiać bez zbytniej 8220pracy8221. Szukałem świętego Graala. Zarejestrowałem się z etoro. pod wpływem kaprysu nie cieszyły się handlem z OpenBook. Następnie dowiedział się o Meta Trader i innych platformach. Zbadałem także roboty Forex, takie jak FapTurbo. robota forex, i chociaż byłem zadowolony z wyników, potrzebuje serwerów vps na rynku Forex i zdałem sobie sprawę, że Forex Trading nie jest szybkim i łatwym do zgubienia programem. Kiedy znalazłem LearnToTradeTheMarket, dosłownie uratowało mi to życie, w końcu kupiłem kurs w sierpniu 2017 r. (Kosztuje to około 300 i warto, po prostu nie oczekuj cudów z dnia na dzień) i dało mi solidne podstawy, w jaki sposób profesjonalni handlowcy zachowują się konsekwentnie i prosty, łatwy do naśladowania plan podjęcia działań na jego już przynoszącym mi udane i rosnące konto handlowe. Forex Homeroom

No comments:

Post a Comment